неділю, 10 листопада 2013 р.

Модуль2. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме:
1. Навички роботи в команді:
  • навички спілкування;
  • міжпредметні навички;
  • розвиток індивідуальних навичок учасників проекту;
  • робота з особистою свідомістю.
2. Проектна діяльність, в будь-якій окремо взятій школі може здійснюватися за такими основними напрямками:
  • загальні проекти (олімпіади, конкурси);
  • проектна діяльність у виховній роботі (походи, поїздки, екскурсії, позакласні заходи);
  • проектна діяльність в навчальному процесі (проект як вид завдання, проект як форма іспиту);
  • регіональні та міжнародні проекти (спільна творчість школярів різних регіонів або країн).
Таким чином, головним результатом проектної діяльності учнів є інтерес до вивчення предмету, розвиток пізнавальної активності учнів; виховання потреби постійно поповнювати свої знання, розвиток умінь, що дозволяють в морі навколишньої інформації знаходити ту необхідну, яку можна використовувати в подальшій життєдіяльності.
В ході виконання проекту учень більш активний, він проявляє творчість. Працюючи над проектом, кожен має можливість проявити власну фантазію, активність і самостійність. Проект змінює обов'язки учня і вчителя. Перший активно бере участь у виборі, організації та конструюванні змісту навчання і конкретного уроку, другий - виступає в ролі консультанта, помічника, учасника ігор та занять.
Метод проектів дозволяє вирішити проблему мотивації, створити позитивний настрій учнів, навчити їх не просто запам'ятовувати і відтворювати знання, які дає їм школа, а вміти застосовувати їх на практиці для вирішення проблем, що стосуються життя. У вирішенні проблем зростає і розвивається особистість.
Мої особисті досягнення під час модулю - це знайомство з програмою MS Publisher. Почала створювати буклет - цікава справа! А головне так зручно і швидко можна розміщувати потрібний матеріал!

Немає коментарів:

Дописати коментар